TINTA MELAGUIAN

   SELAMAT DATANG KE BLOG MELAGUIAN
  
   Tujuan saya membina blog ini adalah sebagai salah satu tambahan bahan bantu belajar untuk
   murid-murid saya di SK. Kelatuan, Papar. Dari apa yang saya lihat, rata-rata saya dapati ibu
   bapa murid di sekolah ini sudah mula berjinak-jinak dan mula menunjukkan minat dengan
   Teknologi Maklumat dan Komunikasi (ICT).

   Jesteru itu, dikesempatan ini saya cuba untuk membina blog ini agar ibu bapa dan murid   dapat merujuk bahan-bahan dan mata pelajaran yang dipelajari oleh murid semasa di sekolah.

   Disamping itu guru dan ibu bapa murid dapat berkongsi ilmu dan mengetahui keadaan dan
   situasi anak mereka semasa di sekolah.

   Semoga kita dapat kongsikan apa yang ada di dalam blog ini.
  
   Sebarang Komen boleh emel ke :
   ndaims77@gmail.com
  
   Sekian, Terima Kasih.
   
  

Tuesday, January 4, 2011

SALAM UNTUK SEMUA

Catatan 04012011
1230am

Salam untuk semua... Selamat melayari Blog Melaguian.. Semoga kita dapat kongsikan apa yang ada di dalam blog ini... Tujuan saya membina blog ini adalah sebagai salah satu tambahan bahan bantu belajar untuk murid-murid saya di SK. Kelatuan, Papar.. Dari apa yang saya lihat, rata-rata saya dapati ibu bapa murid di sekolah ini sudah mula berjinak-jinak dan mula menunjukkan minat dengan Teknologi Maklumat dan Komunikasi (ICT)... Jadi di kesempatan ini saya cuba untuk membina blog ini agar ibu bapa dan murid dapat merujuk bahan-bahan dan mata pelajaran yang dipelajari oleh murid semasa di sekolah. Disamping itu guru dan ibu bapa murid dapat berkongsi ilmu dan mengetahui keadaan dan situasi anak mereka semasa di sekolah... Insya-Allah saya sedaya upaya akan mengisi blog ini sebaik yang mungkin.